Syed Saddiq dikecam netizen masak bubur lambuk tanpa API

admin

 1,439,394 


Syed Saddiq, Ahli Parlimen Muar melalui laman Twitter beliau, telah memuatnaik gambar masak bubur lambuk untuk warga Muar. Berikut adalah cicipan Syed Saddiq.

 

Gambar yang dimuatnaik oleh Syed Saddiq ini mendapat kecaman dari para netizen kerana Syed Saddiq menunjukkan seolah-olah beliau sedang memasak bubur lambuk tetapi kantoi apabila netizen menyedari tiada api.

 

GAMBAR Syed Saddiq masak bubur lambuk tanpa api

 

Di bawah merupakan komen yang berbaur kecaman dilontarkan oleh netizen.


 

Ini pula gambar yang disunting oleh netizen untuk menyindir Syed Saddiq. Kreativiti yang tinggi digunakan oleh para netizen untuk membantu Syed Saddiq memasak bubur lambuk.

 

Ghost Rider
Prince Zuko dari Avatar the Last Airbender
Cyclops dari X-Men
Periuk besar guna plug
Api emoji Whatsapp
Api kualiti grafik tinggi

 

Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada Syed Saddiq kerana turun beramah-mesra bersama rakyat. Berikanlah bantuan kepada rakyat Marhaen yang begitu terhimpit kewangan akibat kesan wabak Covid-19.

Segala bantuan dalam bentuk apa jua sekali pun amat bermakna buat rakyat.

 

Adakah anda rasa Syed Saddiq memang layak dikecam oleh netizen?

View Results

Loading ... Loading ...

 

13 thoughts on “Syed Saddiq dikecam netizen masak bubur lambuk tanpa API

  1. Oooo cara masak bubur lambuk mcm ni rupenye..siap masak baru kacau..masa ada api tak dibenarkan kacau ye..ooooo

  2. Sifat manusia. Kalau negatif berbagai kecaman dan sebaliknya. Sekarang ni ramai dikalangan kita miskin mindanya.

    1. Saya setuju..kelebihan orang tk nampak..kekurangan orang jer nampak..insan begini perlu di motivasi..agar minda fleksible..

  3. tu la tanda xjujur..prngai cm hanat..kecik2 dh blaja menipu..esok klau ade ank..ank ikot prngai tu. baru ade akal

  4. Masak bubur lambuk dengan pakai kasut Nike putih nye tuh…memang sah2 la datang utk amik gambar je pastu upload Kat sosial media….dasar mat tisu

  5. Kalau anak bodoh mesti mewarisi kebodohan mak atau bapaknya..adakah semua warga Muar juga lahir dari makbapak yg bodoh??

    1. Kecaman awak ni dah keterlaluan.. Awak ni dah menghina.. Awak tanggung dosa yg awak buat… Klau nak komen politik biar lah smart dan profesional… Sya pun xsokong Syed saddiq ni.. Parti Ph&Dap jauh sekali… Jgn lah komen menampakkan diri kita yg sebenar..
      #JadilahSeorangBijakDalamApaJuaAspekKehidupan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error

Share news in social media